Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Drygo

Jag gick och lade mig vid 1 inatt, men lyckades inte somna. Ronny kom hem 03.30 typ.. Sen babbla han på som vanligt när han är full, men till slut gick han ut på soffan och lade sig hehe. Så då fick jag äntligen sova.
Vakna 7.30 av Hugo, han fick mat, men ville inte somna om,, men jag lade han i Ronnys säng bredvid mig, då kunde jag halvsova lite även fast Hugo inte sov.
Men han somnade efter nån timme, så fick jag sova till 11.30.
Hatar när det blir såhär, dagen känns förstörd när man inte gjort nåt vettigt på förmiddagen.
Nu ska inte Ronny dricka på ett tag, hoppas jag.

Har badat Hugo, och gett han lunch.
Nu ska jag snart äta "frukost", sen åka till Selja en stund.
Så får vi komma ut lite, och så får Hugo träffa mormor. :)

Är 35 grader i solen idag med, i skuggan vet jag inte :S

Fan Ronny är jätteröd i ansiktet, han var ju ute i solen hela dagen igår. Det kommer klia skönt sen. :P

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback