Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fix

Jag lade mig aldrig imorse, mamma kom hit en sväng efter att hon varit på sjukhuset och fått en kortisonspruta in i knät, så vi var här en stund tills Hugo hade vaknat och syrran kom hit, sen åkte vi och handlade på Ica Maxi.
Vart mest mat, men även en present åt Liam, en cd skiva, lite godis.
Men jag är inte ett dugg sugen på nåt sött sen jag drack björksaften för några veckor sen. Det rensade ut som fan, var konstig i magen i 2 veckor efteråt haha. Men det var bra har jag märkt, är inte sugen på nåt längre.
Jag var ju inte såå sugen innan heller, men som dom flesta är så blir man ju det ibland iallafall..

Sen åkte vi till Selja, kom hem för en stund sen, då fick Hugo mat och jag diskade det jag inte hann imorse.
Nu sover han, och jag lyssnar på musik och fixar lite smågrejer här hemma.

Börjar bli hungrig, hoppas Ronny kommer hem snart så vi kan göra tacos. :D


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

jo oth e super bra :)

2008-06-13 @ 16:30:36
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: marlene

måste prova den där björksaften:D e den dyr? puss

2008-06-13 @ 17:18:58
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback