Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Graviditetsvikt

Nu ska jag tjata lite om vikt igen haha.

Jag & Sandra pratade om vikt,, endel går ju inte ner i vikt så fort efter en graviditet,, och det stämmer verkligen.
Hon var ute och gick ca 3 km nästan varje dag efter att hon fött tvillingarna, och det hände inte ett skit.
Men när pojkarna var 1 år så händer det grejer.
Det tar fan tid för vissa, kroppen är inte mogen för att gå ner i vikt innan.
Medans endel har det bra och rasar i vikt på bara några månader.

Fuskigt.

Men jag ska lyckas, har insett nu iallafall att det tar tid.
Jag hakar inte upp mig längre på hur jag ser ut, jag gör det bästa av situationen istället och försöker känna mig fin ändå. Jag tillåter inte mig själv att gå och va deprimerad över det längre.

Jag är jag, och passar inte det så är det inte mitt problem, jag vet att jag kommer gå ner i vikt, och snart har det ju gått 1 år sen Hugo föddes så snart kanske kilorna bara rasar. *hoppas*

Jag vet att jag inte sitter och latar mig hela dagarna utan jag flänger runt överallt, går nästan överallt, cyklar på min träningscykel, bär en 8 kilos pojke m.m. , och jag äter nästan aldrig onyttigt skit, godis, chips m.m.
Så jag lever på hoppet, men om man tänker logiskt så KOMMER jag lyckas.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback