Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hatar rubriker :P

Hugo somnade nyss, han har legat och rullat runt på golvet ett tag, men han kryper fortfarande inte. Men det är inget jag oroar mig över, endel kryper, endel åker framåt på rumpan, endel ålar och endel hoppar över det där och börjar gå istället.
Jag tror den 2a tanden håller på att spricka fram nu, han är gnällig som han var innan den 2a sprack fram.
Hoppas den gör det så han slipper lida längre. :P
Dom i ovankäken har jag inte kännt av än, men dom brukar ju komma efter dom 2 första där nere.
Märks när det blir en liten knöl där uppe också :)

Här kommer iallafall bilderna från dom senaste dagarna!


Jag & Hugo åkte med mamma & syrran och handlade i Fredags.
   
  
   

Lördag,, Innan och under Liam´s kalas :)

  
  
 


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback