Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Home

Hemma igen,, Usch vad jag hatar tårta egentligen, jag tål fan inte grädde, mår så jävla illa efteråt, och jag tog bara en liten bit. Fy.
Hugo var övertrött som han brukar vara på eftermiddagen,, bara skriker och är inte nöjd med nåt typ hehe. Han somnade i bilen, men nu ligger han i sängen och "pratar".
Jag sitter och funderar på vad man ska äta till middag idag,, jag är ju inte sugen på nåt överhuvudtaget, men nåt måste vi ju äta, vägrar äta mackor eller nåt sånt skit.

Fy fan vad jag har sår i hårbottnen! Det var verkligen inte bra att bleka och färga så många gånger som vi gjorde här om dagen. Men men gjort är gjort, är bara att stå ut. :P

Nej nu ska jag ,, titta på tv eller sova en stund.. får se..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback