Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hot

Gud va varmt det är, har nyss gått en sväng med Marlene, mötte Ronny också vid Maxi, han hade varit i Färnäs och fixat nåt,,
Köpte en grillad kyckling bland annat.. jag älskar kyckling, så gott!
Sen på vägen hem vart vi alla hungriga så det blev cheeseburgare & milkshake på donken,, usch va onyttigt. :S
Nu ska jag fan inte äta nåt sånt på flera månader, åt pizza igår, cheesburgare idag, och för några dagar sen så var jag & syrran där och åt en 10 kronors hamburgare & milkshake. :S

Nu ska jag iallafall plocka iordning i min garderob, hatar att stressa när jag fixa ordning mig, allt blir så stökigt, ligget grejer överallt haha.

Lilla Lias har fått sin andra tand idag, 2 stycken på nån vecka bara. :)
Nu går det fort. :)
Är så roligt när dom kommer över 6 månaders gränsen, då händer det massor, tänder, krypa, gå, stå, prat m.m.
:)

Nu ska bakis Ronny ha datorn.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback