Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Irriterande :P

FAN CP BLOGG,skrev ett långt inlägg men sen när jag skulle publicera det så står det "du har inte tillåtelse för denna sidan" blablabla, skit..
Ska försöka skriva om det igen då..


Måste skriva av mig igen,, är fan alltid nåt som jag är irriterad på haha.
Ronny gick upp 4 imorse, och Hugo var vaken, då sa jag att han kan väl ge Hugo lite välling så han somnar om sen,,
Men det hände inget, så jag gick på toa, sen in i köket, och Ronny satt och åt,, jag frågade om han hade gjort välling åt Hugo, han sa "nej jag måste äta, jag måste äta för jag ska jobba".
Jaha,, det tar ju såå lång tid att göra välling, typ 2 min.. Så jag fick väl lov att göra det ändå.
Jag tycker att om han ändå går upp 4 på morgonen och Hugo är vaken, då kan väl han göra välling så slipper jag gå upp och sen lägga mig och försöka somna om igen.. Jag har ju alltid så svårt att somna om när jag väl vaknat sådär..
Min karl är en egoist ibland,,

Men men skitsamma, Hugo fick sin välling och somnade om till kl 8. Sen låg jag & han och myste i sängen, eller ja försökte iaf, han tycker det är såå roligt att dra mig i håret,, :P Min morgonfrisyr är ju inte så snygg haha, så den är väl lockande ;) 
Busunge.

Han har börjat så han får upp rumpan i krypställing, men huvudet är fortfarande nere, så han ser ut som en struts haha. Sötnos. :)  ♥
Han har  börjat säga "mamamama" nu också, så snart kommer det nog ett riktigt "mamma".
Det märks att han är med mig hela dagarna, han är jättemammig, och igår när Ronny var hemma med han när jag åkte iväg så var han rätt gnällig,, sen när jag kom hem så vart han jätteglad.
Det händer så mycket nu, händer nåt nytt nästan varje dag. :)


Nej nu ska jag duscha så jag piggnar till, är lika trött idag igen..

Puss




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback