Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaja

Alltså bara för att man säger vad man tycker och försöker hjälpa vissa människor så ska dom va fjantiga och blocka en. Man måste kunna ta lite åsikter utan att man ska bete sig som ett barn. Men men det är deras problem och inte mitt. Dom är små och omogna och lär väl växa till sig nån gång förhoppningsvis. Då kommer dom inse vem som hade rätt.
Det gäller flera stycken som man trodde var ens vänner, inte bara 1..
Vänner ska kunna ta att man säger vad man tycker. Eller ja man ska ju inte säga precis allt, men till en viss gräns liksom.
Jag vet att du har det jobbigt, och jag har försökt prata och få dig att förstå att du har kunnat prata med mig om det var nåt. Jag har varit med om det mesta här i livet, redan när jag var 15 så hade jag varit med om mycket som man inte ska ha varit med om då. Jag har skickat sms och du skickar ju typ aldrig tillbaka, så jag antar att du inte ville va vänner ens.
Folk kommer alltid lägga sig i ditt liv, så är det att leva. Men det är skillnad om en helt främmande människa säger saker åt dig, men jag sa en grej för att jag tänkte på ditt bästa.
Jag har varit i den situationen, jag vet vad som gäller, hade jag varit du så hade jag lyssnat på råden jag fick av dom som varit där redan.
När jag var gravid så riskerade jag ingenting, det kan hända så mycket grejer när man är gravid.
Så många komplikationer,, speciellt när man inte mår/ har mått bra psykiskt.

MEN som jag sa, ursäkta att jag brydde mig. Nu ska jag sluta bry mig och aldrig mer prata med dig eftersom så fort man säger nåt så tar du allt fel och bara ska tjafsa emot.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det där är något jag också har haft problem med, att någon vill ha hjälp men sen när man säger vad man tycker så blir personen sur =(

Jag hoppas att det löser sig åt dig iaf!



Haha ja det är sant, det är så sjukt svårt att kunna bestämma sig =S

2008-06-05 @ 13:50:30
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback