Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Love

Såg en sak på tvn nyss,, åå va jag saknar att vara kär, sådär kär som man är i början!
Nu efter 3 år så känns det som om vi har varit gifta i 50 år,, allt är så tråkigt liksom..
Hur ska man få upp glöden igen? Eller är det såhär det är att ha ett fast förhållande i flera år?
Eller är det bara jag som inte vet vad jag känner riktigt?
Jag älskar Ronny, det är VI liksom, men ibland känns det mer som att vi är bästa vänner bara och att det inte är nån kärlek.

Svårt att förklara,,

Kommentarer
Postat av: Diana

det blir nog aldrig samma igen, förälskelsen i början är speciellt. men jag tror det är bra att sakna varandra emellanåt, inte göra allt tillsammans.

2008-06-16 @ 23:34:16
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: therese

hej hej

Jag känner precis lika..det är jätte trist och jätte jobbig..men vet inte riktikgt.

kram

2008-06-17 @ 08:37:23
Postat av: Linda - Mamma till 2

Känner presic som dig... jag o min sambo har varit ett par 2 år o vi kämpar för att hålla kärleken vid liv... vi har en gemensam son ihop o visst har man knappt tid bara jag o sambon... så jag undrar oxå lite hur man ska hålla glöden upp som den gjorde när man träffades! :) kram på dig

2008-06-17 @ 09:06:22
URL: http://welons.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback