Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mamma

Mamma ringde, hon undrade om jag ville följa på nåt special ljusparty i en bystuga, så ja det kan jag väl.
Men Hugo får va hemma med sin far,, Ronny skulle komma hem vid 15. Mamma hämtar mig typ 16..
Skönt faktiskt att komma ut lite utan bebis, och så är det ju bra att han får umgås med sin pappa ensam utan mig. :)

Usch det är så trist, dom senaste veckorna har jag knappt varit hungrig, eller sugen på nåt..
jag äter för att jag måste typ, så jag inte svimmar hehe.. Är verkligen inte ofta hungerkänslorna kommer fram.
Det är ju bra på ett sätt, men ändå inte. Jag måste ju ha energi att ta hand om Hugo & hemmet,,
Och godis & skit,,, jag har haft en liten påse med naturgodis hemma i snart 1 månad, och haft vanligt godis också, men jag äter knappt nåt. Är bara alla andra som kommit hit som äter haha.

Så jag vet inte vad vi ska äta idag heller,, Ronny får fixa nåt,, känner jag han rätt blir det makaroner och köttbullar..
Jag äter väl ikväll isåfall.

Nej nu ska jag göra mig klart så jag har det gjort.
Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback