Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Men åååh

Alltså va fan, du säger att jag inte vill träffas, jag har ringt & smsat massor dom senaste 2 veckorna, men du verkar ju inte vilja ses. Du svarar knappt på sms, jag vet att du har pengar på mob..
Du har varit med den där fjanten, och du blir annorlunda på en gång, trist tycker jag. Orka umgås med nån som inte kan va sig själv jämt, även om du umgås med ditt ex.
Och bara för att jag inte kunde ses när carro var här  här om dagen, det blir så ibland. Du & jag hade inte ens bestämt nåt, så du har inget att va sur över.
Det är klart jag vill umgås med Carro så länge jag kan när vi väl ses, vi har inte träffats på flera år.

Nej orka dalta detta..
Nu ska jag äta mexicana.

Var iallfall jättekul att umgås med Helen idag! Hoppas vi ses snart igen! :)  ♥

Kommentarer
Postat av: marlene

visst e sånt irriterande ibland:P

2008-06-02 @ 19:37:09
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback