Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nej nej

Hugo ramlade omkull och slog i huvudet,, han fick en bula som ser ut som ett blåmärke vid ögonbrynet.
Stackarn, va mycket det är som har hänt på loppet inom 2 veckor nu,, förra veckan ramlade han ner för sängen, nu svinkoppor, och så slår han i huvudet igen. :(
Jag är så nojjig, jag är livrädd att han ska ha en blödning i hjärnan eller nåt. När det händer nåt så får man panik, man tror att det är nåt jättefel,, men dom tål ju mycket mer än vad man tror.
Han är som vanligt och han säger inget när jag trycker lite lätt, så han kan ju inte ha ont?

Men det är väl nu allt börjar, nu när han kommer försöka ta sig fram själv, gå, och sånt,, han kommer nog ramla väldigt många gånger, det hör till när man är barn.
Man kan ju inte passa han varje sekund liksom,, man kanske ska ha en hjälm på han hela tiden?
Nej då :P


Fan va ont i huvudet jag har nu, det är jävligt jobbigt att va förälder, verkligen inte en dans på rosor.
Men det är också jävligt underbart, jag skulle aldrig aldrig aldrig vilja ändra på någonting!!


Kommentarer
Postat av: Max

Svar: hahah, men en bra bild vart det ;)

2008-06-23 @ 21:37:59
URL: http://lightroom.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback