Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

No comments

Idag har jag nästan inte fått nån kommentar, fy på er ;)


Vi hittade iallafall en annan mus till datorn, så nu funkar det bra igen. :)

Nu tänkte jag lägga in lite bilder som är från dom senaste dagarna..

   
   

Sen idag på eftermiddagen lade jag mig en stund, hade sällskap av 3 söta katter :)


   

Nyss åt vi lite chokladpudding med grädde & några jordgubbsströssel grejs på, jag åt 4 skedar sen började jag må illa. Så blir det jämt när jag äter nåt med grädde, eller nåt sånt där sött.. Lika bra att sluta smaka sånt helt. :P


 


Nu sover Hugo sen nån timme iallafall,, jag har skickat lite sms med min kusin Linda, hennes mamma (min faster) flyttade från Gävle till Orsa för några månader sen, och Linda är där nu.. Så vi kanske ska ses imorgon. :)

Har inte träffat hon / dom på ca 1 år, vi sågs sist på "släkt träffen" på helmers i april förra året när vi alla firade att farmor fyllde år.

Nu ska jag kika lite på tradera,, Bye

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback