Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oj oj ;)

Det har gått åt några tusen idag :P
Var först på Maxi, köpte lite mat, blöjor, tog ut 4 paket. Kostnaden för paketen vad på 1768kr, Ronny vart lite smågrinig hihi. Men sen när han såg hur mycket kläder det var för dom pengarna så var han inte lika grinig längre. :P
Men nu kan jag fan inte köpa mer kläder på ett tag, det är överfullt i min garderob, och jag har ju en walk-in, så det är rätt mycket där inne :P

Sen in på ÖB en sväng, köpte nån smågrej,, sen gick vi på KappAhl och tog ut de jag lade undan igår.
Och vi gick till leksaksaffären, och köpte en vagn. :) Den kostade inte 1190, utan det var erbjudande så den kostade bara 698. :)
Nice nice. Så nu har vi ställt den andra skruttvagnen i källaren. :P
Hugo började gråta när vi satt han i den nya, sötnosen, det var väl ovant med nåt nytt liksom.
Men det gick över på typ 1 minut.

Köpte även en smart flaskborste med en smal borste på ena sidan som man diskar napparna (till flaskorna) med, annars brukar jag vända napparna ut och in när jag diskar dom, men det är flera som har spruckit när jag har gjort det så..
Och såna där skydd som man sätter i vägguttagen så inte Hugo ska va där och peta.
Andra säkerhetsgrejer sa hon i affären att vi kunde köpa senare, Hugo kanske inte är en sån som är överallt och far liksom..

Så nu är jag helnöjd med dagen! :) I love shopping!
Hyran, bredband och några andra räkningar är betalda, lagt undan några tusen tills nästa månad, och så har vi ändå lagomt mycket kvar. :)

Ska ta bilder på lite av inköpen så ni får se :)



Kommentarer
Postat av: marlene

skoj å shoppa=)

2008-06-25 @ 15:07:57
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: jessiie

skönt med shopping .. :)

kul med nytt liksom.



jag vet inte? ska vänta nån dag till, annars får jag kolla upp det, skulle gjort en hel hälsoundersökning känner jag .. så trött och huvudvärk och yr till o från. så kan vara skönt att göra en riktig undersökning.

2008-06-25 @ 15:28:05
URL: http://jessiie.bloggagratis.se
Postat av: Ida

Ja, kan tänka mig att det kan ta en jävla tid... Men förhoppningsvis är det någon som vill ge oss en i andrahand iaf :)

2008-06-25 @ 15:30:44
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Fibromorsan

Oj, det var en lyckad dag ser jag! Kul med lite nytt



Ang det du skrev om fibromyalgin i din släkt, så är det tyvärr ofta att många i samma familj drabbas :0(

Hoppas du ska slippa det bara!!

2008-06-25 @ 17:27:12
URL: http://www.metrobloggen.se/fibromorsan
Postat av: Fibromorsan

Hur gammal e din söte lille plutt? nyfiken

2008-06-25 @ 17:33:44
URL: http://www.metrobloggen.se/fibromorsan

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback