Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ooops

Hmm, jag skulle bara köpa gröt åt Hugo,, har nog gjort slut på 1 tusenlapp idag.. :S
Köpte en ny BH, lite kläder åt Hugo, hårfärg, mat åt oss, Hugo & katterna, & lite småtjafs.
Sen gick jag & syrran på McDonalds och käka en tio kronors hamburgare var och en liten milkshake, de va gott. :)

Sen gick vi in i djuraffären, haha de va lite kul.. Jessica vart först jätterädd när vi såg en orm, sen var hon jättefaschinerad och stod och tittade på den jättelänge. :P
Där köpte jag en namnbricka som nu sitter på Tic´s halsband, och en leksaksmus åt mina håriga varelser. :)
Tic skulle försöka leka med namnbrickan, men det går inte så bra, hon ser rätt kul ut när hon försöker bita i den. :P

Just nu har jag varma kastruller med vatten i i frysen, kände att det var dags att frosta ur den.
Och så ska jag laga mat, strips, kyckling & tsatsiki. Vi åt det hos Helen & Henkan förut, mums var det. :)
Måste bjuda dom på middag snart, men vad ska man bjuda på? Jag är så kass på sånt, tyvärr. :S

Aja lägger ut bilder alla inköp (igår och idag) sen, har inte hunnit ta kort på det än..

Men här är från idag iallafall:

Jessica´s kärlek :)             En söt ödla :)                  Värsta snygga sköldpaddan :P
   
Syrran                                       Jag                                 En ful fisk
   
Helmysko fiskar, såg ut som små delfiner :P
    Nån som vill ha en puss? ; )

 Min busunge ♥
 Tic försöker nå halsbandet :P
 Hugo i kläderna vi köpte igår :)
 En av alla nya toppar/klänningar, det syns dåligt, men det är ljuslila små prickar på den,,

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback