Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sad feelin´

Jag har en sån ledsam känsla inom mig,, skulle bara vilja ligga i soffan och gråta hela dagen känns det som.
Men det kan jag inte. Har för mycket att göra.

Ja det som hände nyss var att Hugo låg och sov i min säng och ramlade sen ner på golvet, och skrek som fan.
Såklart blir jag helt nojjig och får panik och bölar som en idiot.
Det händer så lätt, så fort.. Jag vet det.
Men jag känner mig som världens sämsta mamma som inte såg vad som skulle hända, förräns det var för sent.
Jag älskar Hugo så mycket så om nåt skulle hända han så går jag och hänger mig på en gång.

Men det gick bra, han var ledsen ett tag sen vart han glad igen. Och jag har känt och känt på hans huvud, men han verkar inte ha ont nånstans och det syns inget. Han är som vanligt, lika glad och go.
Men ändå, jag ska aldrig mer ha han sovandes i vår säng, fast jag hade lagt massa kuddar runt så att han inte skulle kunna ramla ur.

Nej nu måste jag tvätta ansiktet och ringa mamma och tvinga henne att följa på Ica Maxi.
Känner verkligen inte för att gå dit ensam idag när det kommer va massa folk..
Sociala fobin kommer tillbaks då och då, men som tur är det inte så ofta längre.
Och när det händer så kan jag nästan inte ens gå ner för trappen och hämta posten ensam..

Aja..
Puss


Kommentarer
Postat av: marlene

inge bra att du är deppig gumman. hade oxå kännt så om det hänt lias, kommer det säkert att göra oxå, dom flesta jag känner som har barn har ramlat ur sängen sådär. dom tål mer än vad man tror dom små liven. utan lias skulle jag oxå försvinna, helt klart. vi har juh dom stiligast killarna;) barnen alltså:Ppuss

2008-06-19 @ 11:55:34
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback