Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Shit

Idag kommer alla försäkringar dras från kontot också. Lite surt, men det är ju en viktig sak så. :P
Det är iallafall några hundra,,
Vi har inte så jävla mycket pengar kvar,, men vi har ju handlat rätt mycket mat så vi borde klara oss ett tag. :)
Alltså, vart tar alla pengar vägen? :P

Jag har inte handlat sååå mycket ändå, men vi har gjort slut på ca 20 000 redan hahaha.
Har betalt massa räkningar, och hyran, bredband, lånat ut pengar till mamma, köpt en hylla, mina klädpaket, vagnen, annat åt Hugo, smågrejer till mig & hemmet, fyllt på våra mobiler, Ronny har köpt en ny mobil, han har festat, jag har bjudit Marlene på mat, har bjudit mamma på mat också, ..
Det är väl såna där småkostnader som drar iväg.
Men det är lugnt, om jag inte impulshandlar så mycket nu så klarar vi oss galant.

Men jag har ju en vana att handla mer än vad vi har råd med. :S
"shoppingberoende",, även om det bara är småsaker så måste jag handla nåt liksom.

Jaja :P

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback