Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skoj

Nej jag lade mig aldrig. :P Hugo somnade, sen gick jag och duschade och vart pigg. :)
Sen har jag prövat massa kjolar som jag inte kan ha längre, på grund av att höfterna har blivit bredare sen graviditeten.. Men det kan jag ju inte göra nåt åt, det är liksom inge fett där.
Höfterna blir ju bredare på alla som ska ha barn. :P

Men jag är ju inte lika bred alls på överdelen av kroppen, så jag kan ha dom som klänningar. :)
Riktigt skoj att pröva massa olika outfiter, speciellt när man inser att man visst kan va snygg utan att ha hunnit få bort mammamagen. :P
Men till vissa "klänningar" tänker jag ha leggings. :P Vill inte visa mina bleka ben haha.

Ska snart sminka mig lite, sen gå till willys och köpa gröt åt min underbara son.

Sen ska jag till mammsen och sy lite kläder, laga å sånt..
Så kommer jag ut lite och slipper flytta symaskinen hit fram å tillbaka. :P

Det är Oprah på tvn just nu, dom gör om folks utseenden.
Det är förjävligt alltså hur endel ser ut, är liksom vissa saker som är en självklarhet att man inte ska ha på sig, se ut osv..
Men shit va snygga dom blir med lite andra kläder, annan frisyr, bortrakat skägg (jag hatar skägg), och sånt.
Jag skulle vilja va en sån som gör om folk, smink, hår, kläder, gud va skojigt det hade varit. :)

Föresten fan va varmt det är, vi har 31 grader inne, tur att vi har takfläkt.
Det är 35 grader i solen här utanför, skuggan vet jag inte som vanligt. :P

Nu har Hugo vaknat, så nu ska jag gå dit och gosa med han lite.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback