Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Städa

Har städat massor nu,, jag färgar håret imorgon istället.. Fick skjuts av mamma ner på bolaget också, köpte några cider & 2 vinflaskor, så har jag ifall man får lust att dricka lite vitt nån kväll. :)
Rött vin är fan äckligt, jag dricker mycket hellre vitt.
Det är väl i såna situationer det skulle va bra att ha körkort. :P
Men jag känner ingen behov av det ändå, så jag väntar några fler år innan jag tar nåt..
Allt finns ju häromkring, och Hugo ska gå på dagis här i noret så det blir bra ändå.
Och så ska jag ju plugga, då kan jag gå dit när vi ska lämna in & få nya uppgifter,, ska gå distans..

Nu sover Hugo en stund, sen ska han få mat. Jag ska passa på att fixa håret medans han sover.
Sen ska vi träffa Marlene & Lias, klockan 17 kanske? Får se när hon hör av sig, hon slutar jobba 16.

Om jag inte hinner skriva nåt mer ikväll så får ni ha det så jättebra och ha en mysig Lördag!
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback