Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Syster yster

Syrran ville hit, så vi ska gå en liten shopping runda snart. :)
Eller, jag ska väl mest kolla, det enda jag har planerat att köpa är gröt åt Hugo hehe.

Har prövar alla kläder jag köpte igår, I LOVE THEM ALL! :)
Hade värsta beslutsångest över vad jag skulle ha på mig, men syrran kom precis i tid och hjälpte mig. :)



När Hugo föddes och när dom gjorde läkarundersökningen så såg ju pupillerna konstiga ut, typ som att pupillfärgen rann ut,, eller inte rann ut,, men pupillerna brukar ju va helt runda, men på ovansidan så ploppade det ut lite, alltså formen på han pupuller är ojämna. Men dom gjorde syn undersökningar och sånt så han har ju inge fel på ögonen på det sättet.

Men vi skulle till Falun och kolla för säkerhets skull efter ett halvår, men idag fick vi en tid. Den 7e kl 8.10.
Gud va tidigt, då måste vi åka härifrån jättetidigt.
Men jag ska se om jag kan byta tid.
Men jag tror (och hoppas) att det inte är nåt fel eller nåt.

Nu ska jag packa tradera paket som ska skickas iväg.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback