Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tävling - Detox

Catwalkqueen har en tävling där man kan vinna detoxplåster, skulle va spännande att pröva såna. :)
Dom är tydligen bra för att rensa ut socker och skit man har i kroppen + att dom kan vara en bra start när man ska gå ner i vikt, och det passar ju mig bra, jag försöker & försöker & försöker gå ner i vikt men det händer inte så jäkla mycket,, :(

TÄVLA HÄÄÄÄÄR!!



Tävlingen avslutas Måndag den 16 Juni, så in med er och tävla nu. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Yes, I like it =9 Hade jag haft sådan stil hade jag lätt haft svart/mörkbrunt hår med rosa slingor i =P



Välkommen in i tävlingen! =)

2008-06-12 @ 12:11:24
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback