Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Trååk

Ronnys bror ringde,, så nu ska han ut och festa igen. TRÅK.
Min karl är ingen charmör alls, han vill aldrig umgås / mysa med mig. :P
Hoppas bara att han inte kommer hem alldeles för sent så jag får sova några timmar inatt iallafall..
Får jag inte sova inatt, och eftersom jag bara kunde sova 4 timmar natten till idag, så kommer jag va helt borta imorgon, jag måste liksom få min skönhetssömn!

Så vad ska jag hitta på ikväll då? ..
Titta på film tror jag,, What happens in vegas..


 Sandra leker med Hugo :)


 Adde T & Hugo,, Hugo åker rutchkana (stavning? )  :)
 Hugo på stranden, nyss badat fötterna :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback