Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vattkoppor?

Jag skrev ju förra veckan att Hugo hade fått nån prick, såg ut som myggbett, sen satt jag på ett plåster så att han inte skulle klia sönder det, men jag tror huden var känslig för den sortens plåster, så det blev rött där plåstret setat,,
Nu har han fått fler prickar, det är nog inte myggbett,, jag har inte ens sett nån mygga här inne..
Så jag funderar på om det är vattkoppor?
Det går ju sånt nu,, jag trodde inte dom kunde få det när dom är så pass små, men det kan dom tydligen visst.

Så Marlene, då finns det en risk att Lias har blivit smittad. :(
Det står på internet att det tar flera veckor från att man har blivit smittad tills det bryter ut, så man kan typ inte hindra från att smitta andra..
Men det sägs ju att det är bättre ju tidigare man får, eller ja, det kanske inte är så bra om man är nyfödd men..

Ska ringa BVC nu.

Kommentarer
Postat av: marlene

det e bara bra om han får det så han har haft det sen=) tänkte på det härom dagen hur gamla dom är när dom får vattkoppor:P puss

2008-06-23 @ 08:35:56
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback