Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Visdomstand

Jag har fått alla 4 visdomständer, 3 stycken sitter bra och jag kommer åt bra med tandborsten..
Men 1, i nedre käken sitter lite konstigt,, nu börjar jag bli lite öm och tandköttet känns mysko.

Är det ett tecken på att jag borde gå till tandläkaren och kanske ta bort den?

Dom andra 3 har jag inga problem med alls, så jag vet ju inte hur det ska vara och inte vara. :P

Edit: Jag har aldrig haft nåt hål eller nåt sånt heller så jag vet inte hur det känns om jag råkar ha ett nu.. ?..
Går det inte över så ringer jag tandläkaren till veckan..

Kommentarer
Postat av: marlene

har inga anlag för visdomständer så jag har ingen aning:P puss

2008-06-21 @ 15:41:41
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback