Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Zleepy

Nu ska jag alldeles snart gå och lägga mig.
Är rätt bra veckorna när Ronny jobbar 4-14, då går man och lägger sig i tid och går upp i tid..
När han jobbar 14-23 så är det jobbigt, måste sitta uppa till 12 & vänta, sen får jag bara sova ca 6-7 timmar innan Hugo vaknar.
Men det är väl det som är charmen med att ha barn, man kan inte sova såå länge, och det är bara bra. :)
Man kan ju inte slösa bort livet på att sova, eller hur? :)

Älskar min familj, mina vänner & djuren :)
God natt på er.
Puss på stjärten ;)

Kommentarer
Postat av: marlene

ja man sover inte bort dagarna längre iallafall:)

2008-06-19 @ 06:28:04
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback