Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ensam hemma

Nu har jag gjort massor!
Vi åkte till pappa i Skattungbyn, han känner han som blev attackerad av björnen här om dagen, usch hemskt, hatar Björnar, älgar å sånt. :P Dom hade varit till "olycksplatsen", och dom hade nån bil på det, massa blod, handskar,, ingen vacker syn. Jag skulle aldrig våga bo i skogen som dom gör haha. Jag är en typisk stadsmänniska,, eller jag vill helst bo i lägenhet iaf.

Men vi var där ca 2 timmar, sen hem, jag var upp i lägenheten och fixade en grej, sen tog jag en promenad till Färnäs där Ronny var, så idag har jag varit ute å gått i över 1 timme igen, så skönt! Det var inte kallt, det blåste, men det var lagom varmt. :)
På vägen hem ringde Ola till Ronny, Ola har fest ikväll,, så nu har Ronny åkt till Nusnäs och dricker öl.
Han är typ aldrig ut å festar längre, inte utan mig iaf, så det var på tiden att han fick det. :)

Jag har nu matat Hugo, ska snart käka kebab rullen jag köpte :) , sen titta på tv. Mamma & syrran skulle hit en sväng sen, men resten av kvällen blir till att spenderas i min ensamhet. :P Hugo somnar ju vid 21 tiden..
Ska väl fixa lite filmer eller nåt.
Skriva här massor. :)

Vad har ni gjort idag då mina läsare?

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback