Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Grannar

Nu har jag handlat, fan vilka köer det var, och killen framför mig hade överlastat kundvagnen med massa smått, konservburkar å sånt, haha.. Jag fick säkert stå en kvart och vänta. :P
Sen gick jag hem, mamma hade kommit, så hon mötte mig, sen gick vi upp, gjorde kaffe, pratade å lekte med
Hugo. :)

Min granne, eller ja, dörren mittemot min dörr, där har det varit tomt jättelänge nu. Flyttar det aldrig in nån ny?
Hoppas det blir nån rolig person isåfall, nån man kan prata med och så.
Jag vill kunna ha kontakt med mina grannar, nån iallafall. Typ ses, prata, umgås..
Mina gamla grannar på klockarhagen var ju inte mycket att hurra för. HAHA blåsta idioter, fy fan.

Just nu är det top model på tv, men såklart att det bara är repriser, har sett alla avsnitt förut. Trist att det är så mycket repriser på tv nu för tiden.

Nu skriker Hugo efter mat, så bye så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst e de roligt me köer gumman??=)love you.pusspuss Helen

2008-03-29 @ 08:16:28

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback