Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Grattis

Till mig själv! :) Idag fyller jag 22 år, folk undrar hur det känns att vara 22, hmm, det känns inget annorlunda än att vara 21. :P

Somnade tidigt igår så jag vakna vid 2 inatt och var jättepigg, men lyckades somna om, tills Ronny skulle upp 6.00, jag försökte somna om men är ovanligt pigg vid den här tiden, var nog för att jag lade mig tidigt igår.. Och eftersom jag har så mycket att göra idag är det lika bra att gå upp.

Skulle jag somna om skulle jag snart få lov att gå upp snart iallafall, och då skulle jag bara va mycket tröttare, Hugo brukar vakna runt 7-8.. Men han är faktiskt redan  vaken. :P Han låg och "prata" för sig själv i sin säng när jag gick upp, men han är nog inte hungrig förräns 7-8.

Han är så söt, när man går till hans säng på morgonen blir han så glad, han ler som fan :) Min solstråle, dagen kan ju inte börja bättre än att få se sin som le mot en så fort han ser en. :D   <3


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback