Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lista 1

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt nej till samlag: Ja
Varit medvetslös: Nej tror inte det :P
Hånglat med nån riktigt ful: Ja tyvärr :P 
Hånglat med fler än 75 pers: Nej, eller, jag vet inte :P
Hånglat med fler än 10 pers på en kväll: Nej
Gjort något riktigt dumt: Ja, det har väl dom flesta?
Gjort något du verkligen ångrar: Oo ja
Blivit full på ett släktkalas: Ja
Varit full i skolan: Ja, och jag lovar, det vart så mycket roligare att vara i skolan haha :) 
Blivit portad ifrån en krog: Nej
Varit otrogen: Ja
Varit nykter på nyårsafton: Ja
Slagit sönder en tv: Nej
Önskat att du var det motsatta könet: Ja, ibland kanske 
Varit gravid: Ja
Fått barn: Ja
Överdoserat: Anti deprissiva piller när jag var typ 16-18, några ggr då.. men det gick bra. :P
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt: Ja
Fått din mamma att gråta: Ja förr i tiden, usch hur man har betett sig. :(
Blivit polisanmäld: Nej
Slagit ner någon: Nja
Skämts över dina föräldrar: Ja, verkligen över pappa 
Skämts över dig själv: Ja
Ätit från en papperskorg: Fy fan NEJ
Kissat ner dig av skratt: Haha, nej :P

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng: Ronny
Såg dig gråta: Ronny
Fick dig att gråta: Nåt på fyllan, gråter aldrig annars..
Du gick på bio med: Oj, längesen, Ronny, Martin & Martins bror
Du gick på stan med: Jessica tror jag?
Skällde på dig: Vet inte
Skickade ett e-mail till dig: Reklam som vanligt..

HAR DU NÅGONSIN
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja självklart
Bråkat med din flickvän/pojkvän: Ja
Tar du droger: Nej
Vad är du mest rädd för: Att förlora dem man älskar, döden, klimathotet :P
Vilka kläder sover du i: Trosor
Vart vill du gifta dig: Stort, dyrt, vitt, mycket blommor, vart vet jag inte :P
Vad hatar du verkligen: Lögner, falska människor, grått väder.. m.m..
Varit kär: I am in love you know!
Är du ett hälsofreak:  Nej
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja
Är du ensam nu: Nej, Hugo ligger bredvid mig i soffan och sover
Vill du gifta dig: Ja, med rätt person
Vill du ha barn: har 1 son, men blir fler nån gång i framtiden.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja
Velat säga till någon att du älskar den: Ja
Träffat någon ny: Ja, en kille i kassan på OKQ8, har aldrig sett han förr, så han var väl ny :P
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja

HAR JAG
Digitalkamera: Min mobil funkar jättebra att ta kort med, så behöver ingen kamera just nu
Telefon på rummet: Ja
Egen dator: Ja
Könssjukdom: Nej
Husdjur: 3 katter
Bra kompisar: Har få, BRA vänner! :)
Tar du receptbelagda mediciner: Nej
Vem vill du fika med just nu: Anki, som kommer hit  till påsk :D

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback