Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Melodifestivalen

Vilket tjat de är om melodifestivalen då, jag kollar inte ens på skiten så jag bryr mig inte ett dugg. :P

Idag är det värsta solen ute, så jag & Hugo ska ta en långpromenad till klockarhagen till en av min småbröder Mattias & hans tjej Maria, har inte varit det sen dom flyttade dit för nån månad sen, så det ska bli kul. Träffar inte dom så jätteofta tyvärr. Har inga snygga solbrillor än, måste köpa, så antingen kommer jag gå och inte se ett skit typ, eller så tar jag mina gamla fula brillor :P

Är så trist, jag har 5 bröder, varav 1 är helbror, resten halvsyskon. Han som jag är helsyskon med (Adde) träffar jag oftast, han är ju gudfar åt Hugo också, och dom bor typ 200 m här ifrån. :P Sen Mattias, han träffar jag inte så ofta,, lika med pojkarna på pappas sida, Thomas, Anders & Lars.. Thomas bor och pluggar i Ludvika(tror jag?) så det är inte så konstigt att vi inte ses ofta, sen Anders & Lars, som bor både i Vinäs hos sin mamma & i Skattungbyn hos pappa. Träffar ju inte pappa ofta heller, högst 1 gång i månaden, förutom nu i Mars då både jag & han har fyllt år, så då har vi setts typ 2 gånger.. Men vi har ingen bra kontakt alls, orkar inte förklara all skit som hänt under min uppväxt..

Nu ska jag äta frukost, 2 ägg ( jag äter aldrig ägg, tycker knappt om det :P ) och en tallrik med fullkornsflingor. :)

Skriver mer sen. puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra söndag :)

2008-03-16 @ 09:26:14
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback