Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Morot

Nu har min älskade syster åkt hem. :( Det har varit kul att ha henne här! :)

Nu ska Ronny göra tacos, och jag ska värma mat åt Hugo, han ska få ny smak nu, morotspureé.

Jag & Jessica gick och handlade, var in på Kappahl och tittade, såg ett jättefin halsband som jag ska köpa när jag får pengar, och så ska jag leta efter ett par snygga solglasögon. Behövs, jag är ju så jävla ljuskänslig. :/
Men jag köpte iaf ett par tossor åt Hugo, har inga varma sockor som passar, han har stora fötter. :P
Eftersom det är för varmt at ha overallen nu så måste han ha nåt armt om fötterna. :)


Kommentarer
Postat av: Ferhat

Kul ;D,

Ha en trevlig kväll :D

2008-03-15 @ 17:09:49
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Maria

Hihi tack =) Jag beställde från www.gojane.com, jag antar att du menade de rosa och de gula? =)

2008-03-15 @ 18:43:04
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback