Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oj oj

Fy fan, låg bakis hela dagen igår, började må bättre vid 20 tiden, och då fick jag iaf behålla vattnet som jag drack..

I Fredags kom Erika & Rosie hit, vi gick till rödmyren till Kim, satt där ett tag, sen åkte vi ner på Mora, Erika & Rosie drog.. jag å Kim gick på lilla krogen, fan va dött de va överallt, suck.. Sen åkte vi till rödmyren på fest igen, det var en okej kväll. Jättekul å umgås me Kim lite! :)
Jag kom hem ca 6.30 på Lördags morgonen haha,, Ronny var vaken, han, Martin & Thomas hade setat uppe hela natten och kollat på tv å så.. Och min älskling tog med sig Hugo till Färnäs, han är världens bästa pappa, mitt hjärta smälter när jag ser hur han är med Hugo.:) <3 Ronny är min bästa vän, älskar han såå!!

Han sover just nu, jag gick upp typ 7, låg ju i sängen hela dagen igår så jag var inte så trött inatt.. Hugo sover så sött i sin babysitter. Han har rivit sig på kinden, sötnosen. Han håller nog på å få nån tand, han har varit jättegnällig dom senaste dagarna, och han tuggar på händerna hela tiden nu. Så det märks väl om det ploppar fram nån liten tand snart. :)

Ska se på tv nu,, puss

Ronny & Hugo i Färnäs


Rosie, Kim, Erika..  Kim & jag
    

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, vad gulligt med kortet i bilen :P

2008-03-09 @ 17:50:17
URL: http://drinkitup.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback