Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

panik

Jag är inte van att va hemma själv på kvällen, det känns helt mysko, har lite smått panik känslor känner jag, vet inte varför, jobbigt.
Pratade precis med Ronny, han är på stan och ska gå på krogen, festen han var på var värdelös, dom som hade festen gick tydligen och lade sig, hehe..

Men jag hoppas han kommer hem snart. Jag kommer då inte kunna sova innan han kommer hem,,
det är inga roliga på msn, ingen å prata med..
Är bara skit på tvn, undrar om jag ska titta på filmen nu då? 27 dresses.

image142

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, nu funkar äntligen blogg igen :D

2008-04-01 @ 09:13:56
URL: http://drinkitup.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback