Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Städning

Vaknade 8.30 imorse, är inte lätt att sova länge när man är van att gå upp tidigt,, jag brukar ju gå upp runt 7 tiden varje morgon, inte ofta man får sovmorgon här heller.  :P Men så äre me barn, men det är det värt. Jag får så mycket mer gjort på dagarna än förut, under graviditeten orkade jag inte va vaken 12 timmar i sträck, hur trött som helst! Men det är ju rätt vanligt att man är så under en graviditet. :P

Iallafall så har jag plockat bort alla jävla ölburkar å spritflaskor sen i Fredags, ska gå å panta sen, hatar å ha massa burkar liggandes här hemma, dom är bara i vägen. :P

Och så har jag dammsugit, Ronny torkade golven, det var så kladdigt så det gick knappt å gå haha.
Duschat, ska göra mig klar, sen gå å handla.,.
Och Hugo har kommit hem! :) Han är så stor, man ser det nu när jag inte sett han på några dagar. Min lilla bebis är ingen bebis längre snart. Hugos kusin Liam var också hos Carola, och han hade tydligen fått feber, så då fick Hugo komma hem tidigt, men det gör inte mig nåt. :D
Liam är snart 1 år, och Hugo är snart 5 månader, shit va tiden går fort!

Aja, ska gå nu, men I´ll be back :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback