Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Suck

Somnade rätt tidigt igår, men vakna mitt i natten av att jag har ont i halsen och täppt i näsan. Sen har jag knappt kunnat sova alls,, och Hugo har vaknat flera gånger, han är alldeles snorig. Orka vara förkylda! :(
Gud vad jag hoppas att det går över fort!!

Ska iallafall ner på stan idag, jag har ingen feber än iaf. Ska snart byta om på Hugo å ta tempen, men jag hoppas att han inte har feber.
Och imorgon ska vi på föräldraträff, om vi inte är förkylda det vill säga.. Dom blir väl tokiga på mig där, haha, jag har varit där 1 gång av typ 4, dom 2 sista gångerna har vi också varit sjuka, så typiskt. Men det känns som att man inte missar så mycket ändå, jag får reda på ganska mycket från BVC, och så har typ alla mina vänner barn. :) Och så frågar jag mamma :)

Ska äta lite nu, sen göra iordning Hugo, sen ska jag duscha, och fixa mig.
Puss så länge

  Jag hade ett kärlekspar i min säng igår när jag skulle lägga mig :P

  Ludde var utanför haha. ;)

 Hugo satt och lekte innan han skulle sova igår

 Ludde imorse, bland allt skräp från kartongerna där hyllorna var i, han tror att han inte syns, haha :P

Kommentarer
Postat av: sanny

vilken liten sötnos :)

2008-03-26 @ 22:52:38
URL: http://sannyt.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback