Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

The nanny

God morgon!
Kollar på the nanny nu, hon är gravid, åå jag saknar mammamagen :P Så mysigt med sparkar och när man ser att det rör sig, hela magen svaja åt sidorna hehe.
Vakna 6 idag, låg i sängen till 6.30, skicka lite sms me Anki, hon är på väg nu. :D

Jag ska snart sätta igång en tvätt, sen äta, duscha, sminka mig, göra rent kattlådorna m.m.

Jag såg på rent hus igår på tv4, ååå jag blir lika äcklad varje gång, jag borde inte titta på det haha, blir helt nojjig, och jag ryser som fan , speciellt när man fick se att hon hade LARVER I SÄNGEN, alltså USCH!!!!!!!!!
Skulle jag sett nåt sånt skulle jag fan svimma, spytt och dött samtidigt haha. Jag fattar inte hur man kan leva med så stökigt som vissa har, jag är skitnoga med bakterier å sånt, Helst av allt vill jag slänga allt jag har och köpa helt nytt så jag är säker på att allt är fräscht. :P
Men så mycket pengar har jag inte hehe...



Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Det programmet är jätteäckligt. Man måste ju var lite psykiskt sjuk för att ha det så där hemma tycker jag.Önskar dig en bra början på påsken!

2008-03-20 @ 09:15:59
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: frida

Svar: Hehe ja :) Haha okej, va roligt :P hehe .. Nej jag va aldrig till MVC, glömde av de .. Men de gör nog inget .. Kram

2008-03-20 @ 09:22:18
URL: http://yeahbabyyeah.blogg.se
Postat av: sabina

nanny rockar! :)

2008-03-20 @ 22:43:18
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback