Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tips!

FÖRSVARETS HUDSALVA.
Den populära salvan säljs varje år i 900 000 exemplar och används till bland annat läppar, torra armbågar, hundtassar och skoskav.

image135  Nu i kamouflage =)

Nu när det är så mycket förkylningar överallt, och om man snyter sig så ofta så man blir helt skinnflådd ( nästan :P ) vid näsan, då funkar den här jättebra! Usch jag ser verkligen hemsk ut runt näsan just nu, men med den här "hudsalvan" blir det mycket bättre. Jag ser det inte direkt som nån salva, men.. :P

OCH, det sägs ju att om man har rätt läppbalsam/lypsyl så ska det räcka med att smörja in läpparna innan man lägger sig på kvällen, och så ska läpparna va fina och INTE torra på dagen.
Och det funkar med Försvarets Hudsalva. Jag använder det, och jag gillar "salvan" jättemycket, jag tycker det lukar gott också, lite vanilj sådär =)

Så det är ett bra tips till er där ute!
Det kostar ca 19 kr på apoteket.

Kommentarer
Postat av: Elle.

den är riktigt bra.
ska nog köpa en kamouflagefärgad bara för att. coolt :P

2008-03-29 @ 11:15:30
URL: http://hitme.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback