Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Typiskt

Imorse vid 5 tiden vaknade Hugo, började "prata" jättehögt haha, men sen gav Ronny han nappen, då somnade han om, och sov till typ 8.30, jag vart förvånad när jag tittade på klockan! Men bara för att jag måste upp och fixa massa ärenden idag, så är han fortfarande lugn, ligger och kikar omkring i sin säng. Alltså jag kunde ha sovit länge om jag ville! :P

Jag slår vad om att imorgon vaknar han vid 6-7 igen. :P
Har iaf fått pengar idag, får mer imorgon & på Torsdag. Men ska handla lite mat idag, är tomt i köket.
Idag ska vi nog äta lasagnette, så gott! :D

Nu måste jag mata Hugo, klä på oss, sminka mig, sen ta en promenad till stan.. är snö ute idag. :( Men det är inte minusgrader iallafall. :)

Puss så länge


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback