Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vad ska man göra?

Nu har jag tråkigt igen. :P Inga roliga på msn heller..
Jag är fan lite hungrig, har inte haft sån bra aptit i helgen, men nu är jag hungrig. :P
Hugo sover, jag är inge trött, så får se när jag lägger mig. har jag tur så går Ronny upp tidigt imorgon bitti och matar Hugo. ;)

jag ska nog gå in på galaxypiercing och beställa lite, måste ha en kortare stav till tungpiercingen jag vann här i veckan. Den är så lång så jag fick sår i gomen, jag hade den i Fredags kväll. Hehe,, men jag vill självklart kunna använda den, för den är så snygg! :D

har fixat naglarna ikväll också, fick bli mörkgrått nagellack,, är inte på nåt solskenshumör just nu hehe..

Men ni folk som läser, skriv nåt! Är det så svårt att kommentera lite? Ett snällt ord liksom, eller nåt !? ^^

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback