Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

04.00

Klockan 04.00 gick Ronny upp, han var så duktigt så, jag behövde knappt peta på han alls. :)
Han slutar 13.30.
Hugo sitter i gåstolen och leker med ett tidningspapper som han hade sönder, busen. :P

Usch när jag vakna vid 7 imorse var jag sådär yr & gungig som jag var i början på Januari i år,, jag var livrädd att jag skulle bli som då, usch då kändes det som att jag bokstavligen höll på att dö. Låg på akuten och det kändes som att jag svävade, skitläskigt. Mamma fick lov att hålla i mig, jag spydde som en gris och var helt borta i huvudet.
Det var virus på balanssinnet.. Usch jag hoppas att jag aldrig mer behöver gå igenom det igen! Det var nog dom värsta 2 veckorna i mitt liv hittills.

Men iallafall så mamma kom hit imorse under tiden Dolly steriliserades, sen gick jag och lade mig igen och sov till ca 11.30, Hugo sov också, så det var nice. Och då var jag inge yr nåt mer. :D

Nyss fick Hugo lunch, nu har han börjat så att han liksom gör såna här ljud : "ptrrrr" , typ spottar ut allt han har i munnen, han brukar göra det när han inte har mat i munnen, men nu har han kommit på att man kan göra det med mat i munnen också, haha, sen flinar han åt mig när jag säger åt han, tokunge. :P

Ska åka och handla nån mat med mamma sen, imorgon kommer barnbidraget, väldigt lägligt eftersom det ekar i skåpen i köket haha. Gud va jag längtar tills Ronny får första lönen, så slipper man leva såhär på, förhoppningsvis, länge. :P

Idag är snön borta iaf, skönt det. :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback