Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Äntligen!

Äntligen klar!
Det tog sin tid att spackla, vänta, slipa, maskera, och sen måla 2 lager. *pust*
Men nu är jag klar. :) Får se imorgon när det är mer ljus här inne hur det ser ut haha, men jag tror det vart bra.
Det vart då verkligen annorlunda än innan och det är ju bra. :)

Hugo somnade redan 19.30 idag.
Ronny & Adde T har setat här hela kvällen och druckit, sen typ vid 23 så skulle dom på krogen.
Det har varit trevligt att ha sällskap. :)
Har hört ett & annat, haha. Är kul att va nykter bland fulla folk ibland. :P

Får väl se när han kommer hem, inte allt för sent hoppas jag.
Eller tidigt kanske man ska säga, klockan är ju iaf 00.34 nu.

Jag ska väl försöka sova lite, Hugo kommer vakna om sisådär 6 timmar, har jag tur så somnar han om rätt fort igen. Annars kan det ta flera timmar innan han vill sova igen på morgonen..
Men jag kommer va väldigt trött imorgon, det tar ju på krafterna att måla å greja, och jag är fortfarande förkyld.

Är mors dag imorgon också! Har inte köpt nåt åt mamma än, vet inte va fan man ska köpa. :P
Första året jag kan bli firad på mors dag också, hihi. Men Ronny lär väl va bakis så det lär väl inte hända nåt speciellt iaf.

Var verkligen gott med tacos idag, jag åt 2 såna där små mjuka tacos, Ronny åt 4 st, jag fattar inte hur han fick i sig det, jag vart proppmätt av mina 2, och han kunde ha ätit mer.
Han kan äta massor den där karln, men inte fan syns det på han, så fuskigt. Vill också kunna äta utan att gå upp i vikt, men själv så känns det ju som att man går upp 5 kg bara man äter 1 macka.

Jaja.
Bye

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback