Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bakis

Känner mig jätteseg i huvudet än, kan jag va bakis fortfarande? Haha. :P

Vart skitnojjig igår, fick för mig att idioten skulle komma hit, varje litet ljud jag hörde i trappuppgången så vart jag nervös. Tog skitlång tid innan jag lyckades somna.. Sen helt plötsligt så skriker nån av grannarnas unge, vet inte vem de va, men fan va högt man får skrika. Oj oj.

Nu kommer då jag va nervös ett tag framöver, har världens klump i magen.

Hugo vaknade 6 imorse, sen låg han bredvid oss, han somnade vid 9 igen, då sov jag också 1 timme. Sen duschat å grejat här hemma.
Mamma & Hans kom hit nyss, Hugo fick ett stort lejon & en leksaks cementbil, dom var intressanta tyckte Hugo. :)

Nu ska jag fixa en grej sen ska vi gå till ÖB.

Puss


Kommentarer
Postat av: marlene

vi gjorde inte mycket, grillade å sen sov vi typ:P ja dom e helt störda tycker jag. men men hela vårt samhälle e rubbat:P puss

2008-05-02 @ 15:13:44

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback