Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bra

Det är ganska bra att Ronny inte börjar tidigt denna vecka, för då vaknar ju inte Hugo kl 6 av väckarklockan, och imorse sov han till 7.30. Känner mig pigg idag. :) Tack min son för att du inte ville vakna kl 6. :P
Fy fan inatt fick jag världens hostattack, rethosta, så drygt! Tur att jag köpte starka halstabletter igår som jag låg och åt på, det är så hemskt när det verkligen kliar i halsen. Men jag hade inge ont i halsen inatt, det har jag haft varje natt i typ 1 vecka.

Nu ligger Hugo bredvid Ronny i sängen och är mätt & belåten. :)
Jag ska äta en makrill macka, sen byta om på Hugo.

Ska ringa Marit vid 10, sen får vi se vad vi hittar på. Är så kul att va me henne, för hon kan få för sig att åka nånstans helt plötsligt, och det är kul att åka lite överallt sådär oplanerat. :)

Sol ute nu, men idag skulle det va molnligt, och imorgon regna, suck, orka med regn.
Men om det inte regnar imorgon så ska jag hjälpa syrran & kratta i Selja.
Jag tycker det är skitkul att kratta, och klippa gräset hehe.
När jag var yngre var det jag som jämt klippte, men sen vart jag allergisk mot gräs, då gick det inte att klippa längre. :P Hehe, men nu på senare år har jag inte kännt av nåt gräs eller pollen.
Jaja, massa babbel som vanligt :P Haha..

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag gjorde aldrig något cellprov förra året så ska göra det i år istället :P man blir ju kallad till sånt ^^

2008-05-13 @ 08:56:06
URL: http://wysteriia.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

God morgon! :)

2008-05-13 @ 09:10:50
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback