Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Disk

Nu har svärmor varit här, hon köpte blöjor, ersättning & burkmat,, bra de, hon har sagt förut att vi bara ska säga till om vi behöver hjälp, och vi har inte behövt hjälp av dom förut, men nu behövdes det. :P
Vi drack lite kaffe & pratade. Idioten (förra inläggen) är ju typ svärmors gubbes systerson eller nåt sånt. Så dom är släkt,, men nu berättade jag allt, så dom vet hur han är.

Nu sover Hugo igen, så nu ska jag passa på att diska, sen laga mat.

Marit tyckte att vi ska festa imorgon, men nej,, nu får det vara nog. Min kropp & mitt psyke orkar inte va full igen haha. Var ju ut i Lördags & i Onsdags,, så nu ska jag va nykter länge.
Jag vill va hemma & mysa med mina pojkar, älskar dom mest i hela världen!
Och det är då fan så mycket roligare än att gå ut å va full å göra bort sig. ^^
Det har jag gjort FÖÖÖR många gånger förr i tiden iallafall så..
Var rätt skönt när man var gravid, för då var det inga som tjatade på en att man ska me ut & festa..
Men nu får dom helt enkelt förstå att jag inte vill, och att jag hellre prioriterar min familj. :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback