Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dot

Uj uj va mycket jag har gjort idag, städat massor, hämtat tvättmaskinen :D , tvättat, varit hos Marit (köpte bara teljus), sen åkte jag & mamma till willys, dom har massa kyckling som dom har erbjudanden på, så jag köpte några st och lade i frysen. Sen åkte vi in till Adde & Kerstin, men det var bara en snabbsväng.
Sen åkte jag hem.
Har städat lite till, gjort mat åt Ronny, och nu ska jag varva ner lite innan Ronny kommer hem och jag ska sova.
MEN va skönt det är, att inte behöva känna stressen att jag måste sova i någorlunda tid så jag ska orka upp imorgon när Hugo vill äta. Ikväll kan jag va uppe till 4 om jag vill haha. Men så länge orkar jag inte va vaken ändå. :P
Sen imorgon ska jag ha lite sovmorgon, sen städa lite till haha.
Har ju massa tvätt, så det är lika bra att tvätta massor på en gång.
:)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback