Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:(

jag är så trött! Jag är inge trött i kroppen alls, men i huvudet, typ i ögonen.
Kaffe funkar inte heller, jag fattar inte hur man kan bli pigg av det, jag blir bara tröttare. Så vet jag flera som tycker,,
lika med Coca Cola, det sägs ju att man blir piggare av det, men inte jag, inte Ronny, inte Marit m.m.

Får försöka hålla ut, Hugo har redan sovit det han brukar göra på dagarna, sen kanske han sover högst 30 min på eftermiddagen, så jag kan inte gå och lägga mig heller. Tur att han är så lugn som han är iallafall. : )
Ronny ska snart åka till jobbet.
Gud va ensamt det kommer va ikväll, är inte van alls att va ensam på kvällarna.
Men jag får iallafall ha tvn för mig själv haha.


Jag ska gå till en frisör sen när vi får pengar, ska nog klippa mig, men bara topparna, och så vill jag få bort det svarta jag har kvar i håret, längt ut liksom, just nu har jag  typ ljusbrunt längst in och svart längst ut,,,
Jag ska inte färga håret svart på väldigt länge. Sist jag gjorde det var för flera år sedan, men jag klipper mig nästan aldrig, jo topparna, men inte längre än så. Så jag har ju hår till midjan typ.. Men jag vill behålla längden, så jag tar nog bara topparna och färgar det så hela håret blir i samma brun färg. : )

Funderar på om jag ska se på nån film,, men vilken? ..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback