Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Flygande Jakob

Mamma & syrran var nyss hit, hon hade gjort Flygande Jakob idag, och det vart så mycket över så jag & Ronny fick lite som vi kan äta imorgon. :) Får se om vi tar det till lunch eller middag.
Men mammas flygande Jakob är såå god! Ni ska bara veta ;)

Har tittat på "du är vad du äter" idag, alltså sen hit, hon åt hur mycket som helst på 1 vecka, 6 tallrikar gröt, 6 tallrikar yoghurt, 30 ostmackor och en massa annat, helt sjukt tyckte jag :P
Jag äter inte ens hälften av det hon åt haha.

Nu ligger Hugo i sin säng och har sitt tröttgnäll, men han kommer somna när som helst om jag känner han rätt. :)

Imorgon kanske jag ska träffa Marit, eller jag måste, jag vill ha mina grejer som är hos henne sen vi fixade iordning oss i Fredags, massa smink, parfym, kläder, och min deodorant haha. Har fått lov att låna Ronnys i helgen och idag, inte så nice, jag vet, men vad gör man om man är helt pank och inte kan köpa en ny, och eftersom Marit jobbat hela dagarna tills sent på kvällen (tydligen) , så har jag inte haft så många val :P

Vad gör ni ikväll då? Ni är ju inte så många som kommenterar, så ni får gärna börja göra det lite mer tycker jag. :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback