Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Födelsedagar i maj

Nu har jag matat Hugo, sminkat mig å så.. Så nu ska jag gå till willys, måste köpa en grej.
Sen hem och städa. :)

Fick sms av Therese igår, hon fyller år den 23e. :) Nån som har nåt förslag på vad man kan ge henne i present? :D
Det blir nämligen party. :)
Och den 24e fyller brorsan Mattias 19, vad ska man ge till han? Skitsvårt!
Sen den 26e fyller min söta mormor år. :) Vet inte hur mycket hehe, men det är väl nåt mellan 70-80. :P

Sen tror jag inte jag vet nån mer som fyller år i maj..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är alltid jättesvårt att hitta presenter till killar :/

2008-05-05 @ 13:04:22
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback