Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Friday

Skönt med Fredag. Ronny är ledig idag eftersom han jobbar kväll i veckan.. Så imorse var han snäll och matade Hugo så jag fick sova lite längre. :) Hugo somnade om sen och vi sov allihopa till ca 10. ronny tog hand om Hugo, jag duschade, sen har Hugo fått lunch och nu sover han igen.

Ronny har åkt till Färnäs..

Jag ska diska lite nu, så man slipper se hur förjävligt det ser ut imorgon när jag kommer va bakis. :P

Nu finns det en bild på Helen m. familj på dalarnastidningar också, så söta . :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hehe a jag vet men jag är så dum som inte fattar hur man lägger ut dom. haha :P

2008-05-16 @ 12:41:54
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback