Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Halsen

Vaknade imorse med världens halsont. :( Hugo vaknade med värsta skriket så jag trodde han också mådde dåligt, jag gick upp & tog tempen, men det var 36,6, annars brukar han ha 37,2 som normalt..
Så han fick mat iaf, sen busade han lite med sina leksaker, sen somnade han om & då somnade jag också.
Vaknade 10 igen, då låg han och skrattade åt mig, gosunge. :P

Så idag ska jag inte gå ner till mamma,, ska försöka ta det lite lugnt så jag inte blir sådär jätteförkyld, brukar få sån hög feber så då är det så jobbigt att ta hand om Hugo.

Ikväll är det bra bra bra program på tv! Klockan 20, Ugly betty. Kl 21, Desperate Housewives.

Pratade med brorsan igår (Adde), vi ska hälsa på dom idag vid 18 tiden, om inte jag mår sämre då.

Aja, har nyss duschat, sitter här i handduk, ska gå och klä på mig nu..

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback